کسب درآمد و مجموعه‌گیری

آخرین تغییرات: سپتامبر 4, 2022
شما اینجا هستید:
برآورد زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که می‌دانید همه‌ی ما دوست داریم که از طریق مسیری راحت و سریع به یک درآمد قابل توجهی برسیم. دوست دارید بدونید چجوری باید به این درآمد برسید؟ با ما همراه باشید تا به طور کامل به شما مراحل کسب درآمد و مجموعه‌گیری را توضیح دهیم.

اینستاکت فروشگاه‌سازی است که به شما کمک می‌کند تا پیج اینستاگرام خود را به یک وبسایت فروشگاهی کامل تبدیل کنید و به راحتی از طریق آن فروش خود را افزایش دهید و به درآمد بالاتر و بهتری برسید.

 

مزایای استفاده از اینستاکت و ساخت وبسایت فروشگاهی

شما در فروشگاه‌ساز اینستاکت می‌توانید دوستان خود را دعوت به عضویت کنید و از طریق ما مبلغی را به عنوان هدیه دریافت کنید. با دعوت دوستان خود از طریق کد معرف، هر دو طرف …. تومان را دریافت و همچنین اگر زیرمجموعه‌ی شما در ماه اول طرحی را خریداری کنند، برای هر دو طرف ….. تومان در کیف پول شما واریز می‌شود. 

ادمین‌ها با توجه به ارتباط گسترده‌ای که با کسب و کارها دارند، می‌توانند مجموعه‌های بیشتری را دریافت کنند و از این طریق به درآمد خوبی برسند.

 

چگونه مجموعه‌گیری کنیم؟

همانطور که گفتیم از طریق کد معرفی که در قسمت داشبورد وبسایت شما وجود دارد، می‌توانید افراد زیادی را دعوت به عضویت کنید. اگر روزی دو تا زیر مجموعه‌ی فعال دریافت کنید می‌توانید در ماه به درآمد …. تومان برسید. حال فکر کنید که این فعالیت در روز بیشتر باشه و بتوانید زیرمجموعه‌های فعال  بالاتر از ۵-۱۰ تا را بگیرید، تا آخر ماه به یک درآمد خارق‌العاده‌ای خواهید رسید.

در ادامه مراحل مجموعه‌گیری را به طور دقیق توضیح خواهیم داد.

۱- ابتدا وارد وب سایت فروشگاهی خود شوید و در قسمت داشبورد، بر روی کد معرفی که برای شما قرار داده‌ایم کلیک کنید تا لینک کپی شود.

کد معرف را برای دوستان خود ارسال کنید تا از طریق آن وبسایت فروشگاهی خود را ایجاد کنند.

نمای دسکتاپ

۲- برای تماشای زیرمجموعه‌های خود، در بخش داشبورد بر روی نمایش زیرمجموعه‌ها کلیک کنید.

نمای دسکتاپ

۳- بعد از کلیک به صفحه‌ی زیرمجموعه‌ها منتقل می‌شوید که می‌توانید تمامی زیرمجموعه‌های خود را با مشخصات کامل ببینید.

نمای دسکتاپ

ممکن است که این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه هدیه‌ی دعوت را دریافت کنیم؟

بعد از اینکه زیرمجموعه‌ی شما وارد لینک دعوت شد و عضویت خود را تکمیل کرد، باید لینک وبسایت را داخل اینستاگرام خود قرار دهد و پس از اعتبارسنجی و تکمیل عضویت، مبلغ …. تومان در کیف پول شما اضافه می‌گردد.

برای مشاهده‌ی اینکه مبلغ به حساب شما آمده است یا خیر:

۱- ابتدا در منوی اصلی وارد امور مالی شوید و بر روی گزارش مبالغ کیف پول کلیک کنید. تمامی تراکنش‌ها(واریز، برداشت) را در این صفحه مشاهده خواهید کرد.

۲- مبلغ …. تومان به عنوان پاداش شما با توضیحات پاداش زیر مجموعه‌گیری در کیف پول واریز شده است.

نمای دسکتاپ

 

شما می‌توانید مبالغ پاداش خود را از کیف پول برداشت کنید. برای اینکار باید درخواست تسویه برای ما (اینستاکت) ارسال کنید که پس از آن مبلغ مورد نظر را به حساب بانکی تایید شده در درگاه پرداخت ارسال خواهیم کرد.

۱- در منوی اصلی بر روی منوی امور مالی کلیک کنید.

۲- زیرمنوی درخواست تسویه کیف پول را انتخاب کنید.

نمای دسکتاپ

 

۳- بعد از کلیک با صفحه‌ی درخواست مواجه می‌شوید. در این صفحه شما تمامی درخواست‌هایی که برای تسویه داده‌اید را مشاهده خواهید کرد. برای ثبت درخواست جدید، در سمت چپ بالای صفحه بر روی ثبت جدید کلیک کنید.

نمای دسکتاپ

 

۳- در بالای این صفحه مبلغ فعلی کیف پول شما را نشان می‌دهد. در این صفحه مبلغ مورد نظر را وارد کنید و بر روی ثبت کلیک کنید.

نمای دسکتاپ

بازدید ها: 12

ادامه مطلب

قبلی: گزارش مالی
بعدی: گزارش مبالغ کیف پول