مدیریت زمان در کسب و کار و اصول و مزایای آن

مدیریت زمان

معمولا افرادی که پر‌مشغله هستند، در کسب و کار‌های خود دچار بی‌نظمی‌های متعدد و فراوانی می‌شوند، که این امر موجب از دست دادن یا عدم پیشرفت در کسب و کار و همچنین بی‌ثباتی در اخلاق و آشفتگی ذهنی است . در واقع مدیریت تایم را می‌توان مهره‌ی اصلی موفقیت و پیشرفت دانست. جملاتی مانند نمی‌توانم، وقت ندارم، سرم خیلی شلوغه و … نشان‌دهنده‌ی عدم مدیریت وبرنامه‌ریزی در کار‌ها می‌باشد. ما در این اینستاکت قصد داریم راهکار‌هایی را برای مدیریت زمان در کسب و کار را به شما نشان دهیم تا به خوبی بتوانید از آن‌ استفاده کنید و روز به روز پیشرفت کنید.

مدیریت تایم

ادامه

اصول عکاسی از محصول با موبایل

عکاس‌برداری از محصول

در واقع دنیای عکاسی دنیای سخت و پیچیده‌ای است. مخصوصا اگر قصد تحت تاثیر گذاشتن مخاطب از طریق عکس و فروش محصول از طریق آن را داشته باشید. تجربه نشان داده یک عکس خوب که از محصول منتشر شود با ارزش‌تر از صدها توضیحات در مورد آن می‌باشد. آن هم به‌دلیل اینکه مخاطبین بسیار راحت‌تر با عکس ارتباط برقرار می‌کنند. بسیاری از افراد هنگام عکاسی از محصول خود دچار مشکلاتی می‌شوند به این دلیل که اصول درست عکاسی از محصول را به خوبی نمی‌شناسند. 

عکاس‌برداری از محصول
عکاس‌برداری از محصول

ادامه

مفهوم فروشگاه‌ساز چیست؟ ضرورت استفاده از فروشگاه سازها

e commerce یل فروشگاه ساز

فروشگاه‌ساز (تجارت الکترونیک E-commerce) پلتفرم‌هایی هستند که تمامی فرایندهای خرید و فروش آنلاین، نظیر ارائه محصول‌، پرداخت، تخفیف گذاری، اعلام موجودی و غیره به صورت تخصصی در بستر آن صورت می‌گیرد. همچنین با استفاده از ابزار های فروشگاه ساز میتوانید از مزیت‌هایی مانند نمودار فروش، تحلیل فروش در زمان‌های مختلف نیز بهره‌مند شوید.

مفهوم فروشگاه ساز
مفهوم فروشگاه ساز

ادامه

استفاده درست از هشتگ در اینستاگرام

هشتگ گذاری، هشتگ در اینستاگرام

هشتگ‌گذاری از سال 2017 مرسوم شد و باعث شد پیدا کردن محتواهای مختلف در پیج‌ها بسیار ساده‌تر و با‌سرعت انجام گیرد. و حال نمی‌توانیم اینستاگرام بدون هشتگ را حتی تصور کنیم. توجه به این نکته جالب است که استفاده از هشتگ اول در توییتر رواج داشت. و پس از آن هشتگ گذاری در اینستاگرام مورد استفاده قرار گرفت.

"<yoastmark

ادامه

تبلیغات در اینستاگرام و نکاتی درمورد آن

تبلیغات در اینستاگرام

 یکی از موضوعات حائز اهمیت برای رشد سریع و افزایش فالور، تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد. بسیاری از متخصصین در این زمینه بر این باورند تبلیغات درست و حرفه‌ای، بعد از تولید محتوا تاثیر بسزا و مستقیمی بر افزایش فالوور و همچنین افزایش فروش خواهد داشت. فعالیت در دنیایی که با سرعت هرچه تمام‌تر درحال صنعتی و مکانیزه شدن است مستلزم آگاهی و آموزش فراوان در زمینه های مختلف است.

 

تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام

ادامه

افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام + نکانی درمورد افزایش تعامل با مشتری

اهمیت تعامل در اینستاگرام

یکی از نکات مهم و اساسی برای رشد سریع پیج در اینستاگرام افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام است. درواقع پیجی که بیشترین لایک و کامنت و همچنین ذخیره و ارسال را دریافت کرده باشد شانس فراوانی برای به نمایش درآمدن در قسمت اکسپلور خواهد داشت. اهمیت تعامل در اینستاگرام

اهمیت تعامل در اینستاگرام

ادامه

آیدی اینستاگرام چیست؟ نکاتی درمورد انتخاب درست آیدی

اهمیت انتخاب نام‌کاربری مناسب

برای راه‌اندازی یک پیج فروش آنلاین و یا پیج شخصی در اینستاگرام، انتخاب یک آیدی اینستاگرام مناسب جزء اولین اقدامات پر اهمیت به شمار می‌رود. می‌توانید بر اساس هدف و موضوع مرتبط با شغل خود آیدی مناسب را تعیین کنید. لازم است برای رشد سریع صفحه در اینستاگرام نکاتی را در مورد انتخاب نام کاربری خود رعایت کنید. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد فعالیت در اینستاگرام به ” راه و رسم فروش در اینستاگرام” مراجعه کنید.

اهمیت انتخاب نام‌کاربری مناسب
اهمیت انتخاب نام‌کاربری مناسب

ادامه

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام حرفه‌ای داشته باشیم

انتخاب عکس مناسب پروفایل اینستاگرام

باید به این نکته توجه کافی داشت که اولین تصویری که کاربران از فروشگاه اینترنتی شما می‌بینند، همان عکس پروفایل اینستاگرام است و این موضوع تاثیر مستقیمی بر جذب مشتری خواهد داشت. پس برای انتخاب تصویر پروفایل فروشگاه اینترنتی خود دقت و وقت کافی صرف کنید. حتی برخی معتقدند که انتخاب یک عکس پروفایل مناسب ارزش هزاران کلمه  و تولید محتوا را دارد.

انتخاب عکس مناسب پروفایل اینستاگرام
انتخاب عکس مناسب پروفایل اینستاگرام

ادامه

بیو اینستاگرام چیست؟ و چگونه بیو حرفه‎ای بنویسیم

بیو اینستاگرام

 در واقع بیو در پیج اینستاگرام مانند تابلوی مغازه‌ی شماست. هر چقدر که این تابلو جذاب‌تر باشد، نظر مشتری‌های بیشتری را به سمت خود جلب می‌کند. همچنین بیو اینستاگرام مثل خلاصه‌ی کتاب که مهمترین بخش کتاب محسوب می‌شود بیو یا…

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرامی استفاده کرد؟

در حقیقت، افزایش تعداد لایک و فالوور باعث افزایش تعامل و در نهایت افزایش سرعت رشد در اینستاگرام میشود.  همین موضوع برخی کاربران را بر آن داشته که از راه‌های میانبر استفاده کرده و تعداد فالوور‌های خود را به صورت…